Skocz do zawartości

Co to za rosyjskie pióro (ok.1954)?


martini

Polecane posty

Cytat z ogłoszenia:

"Witam, mam do sprzedania Ołówek wraz z Piórem produkcji Rosyjskiej.
Wszystko jest w oryginalnym futerale, w raz z kartą Oryginalności. Pióro posiada prostą stalówkę, a Ołówek oryginalny Rysik.
Bez kontaktu poprzez email, tel nie odbieram."
 

? No to jak można to kupić? Chyba za stary jestem albo się pogubiłem.

Wyjaśni mi ktoś?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

proszę o pomoc w pilnym ustaleniu co to za pióro rosyjskie z ołówkiem, czy to Leningrad? Czy ma jakąś wartość?

Jeśli to nie ten wątek to przepraszam.. mam nadzieję, że coś widać na zdjęciach.

Nie znam się na piórach dlatego proszę o pomoc..

 

Tak jak napisał Namiki. To pióro Sojuz Leningrad. 50 zł to nie jest okazyjna cena. Zdarzało mi się widywać te zestawy w porównywalnym stanie po 20-30 zł na warszawskich targach staroci.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, pewnie takie pióro da się kupić o wiele taniej. Kiedyś na allegro sprzedawałem Sojuz "Złotoje Piero", komplet, ołówek uszkodzony i poszło za 450 zł. Taki kompletny zestaw z pudełkiem i instrukcją, choć faktycznie model o klasę niższy, to jednak powinien kosztować sporo więcej niż 50 zł, gdyby go wystawić na allegro.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś to dziwne ogłoszenie, facio sprzedaje pióro i ołówek i podaje jedną fotkę z tym przedmiotem a trzy fotki z jakimiś papierkami

 które są mało w ofercie znaczne. 

 Brakuje fotki lub dwóch z piórkiem i ołówkiem otwartym by pokazać stalówkę w jakim jest stanie, 

 miło było by również jakieś zbliżenie stalówki, czyli ogłoszenie rzucone od niechcenia (pójdzie to pójdzie)

     Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...